Followers

Tuesday, March 22, 2011

boring....

Tak tau mana nak luahkan...di sini lah tempatnya...di sini lah Ellen melepaskan segala galanya...ribuan terima kasih yang sudi singgah dan membaca kisah ini...

Ellen sangat2 terharu rupanya Ellen tidak keseorangan dalam menghadapi saat2 ini, Ellen kan ada korang2 yang selalu meceriakan...walau ini semua umpama senyum dalam duka...tapi Ellen akan tetap senyum...sebab senyum itu adalah satu nikmat yang sukar diungkapkan dengan kata2...

Sekarang dah  jam 4.30 petang, dah sampai masa melawat...walau Ellen cuma seorang dalam bilik ni, sebab katil sebelah lum ada penghuninya...Ellen dapat lihat dari tingkap , banyak kereta2 dah memenuhi kawasan parking kat bawah tu....tapi di mana mereka?Tau kah mereka yang saat dan tika ini Ellen sedang menghadapi masa2 yang mana Ellen perlukan mereka....Ellen tak mampu mengapai mereka yang sudah semakin jauh...hati ini terasa pedih sekali bila teringatkan mereka...payah sekali untuk Ellen gambarkan perasaan ini...

Jarum di tangan Ellen yang tadinya telah menyebabkan bengkak telah selamat di tukar oleh misi manis...sweet sangat wajahnya...siap lagi memesan..jangan terlalu bengkokkan tangan itu dan jangan terlampau FB..hahaha..ada ada saja adik itu....

Malam nanti Ellen akan menjalani satu lagi fasa rawatan...rawatan yang ke3...Ellen akan benarkan saja air2 ubat yang entah berwarna apa...sebab Ellen tak nampak warnanya...ianya dibalut dengan kain warna hitam saja...nak saja Ellen tengok apa kah ada kat dalam tu...harap2 selepas rawatan ini.Ellen tidak akan rasa apa2...

oklah..Ellen nak tidur lagi sekejap sebab mata ni dah nak layu plak...keja Ellen kat sini cuma...bangun, Tidur, Blog dan FB...boring sangatlah....


8 comments:

Belalang Hijau said...

p(^o^)q

kuat ellen kuat!!

semoga semuanya baik2 saja...

Izan Ishak said...

hi sis ellen...kuatkan semangat ye... yang pasti ellen takkan sunyi sebab kami kawan2 maya tetap sudi menemankan walau apa jua keadaan ellen...

mr.curly said...

moge terus kuatkn smangat n terus tabah ye ellen..

.:|kamaryeah|:. said...

mar yakin sis kuat~
kami ada utk support sis~

lagenda said...

Mak sentiasa bersamamu ellen.

diana said...

dia tak bagi ber fb..
itu tak pe..
jangan dia marah berblog sudah..
hahahah

N@di@ said...

akak sakit apa ????
sekrang akak dah keluar hospital ke blom moga akak cepat sembuh yer ^__^

kakchik@ella said...

ellen .. ellen kena kuat tau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...