Followers

Tuesday, March 22, 2011

Kuatkanlah Ellen.....

Saat Ellen menaip ni..airmata Ellen jatuh lagi...rasa penat mencengkam diri...entah pada siapa lagi akan Ellen luah kan semua ini., teda sapa2 di sisi ellen tika ini...segalanya hanya Ellen saja...tangan ini pun dah terasa kebasnya dan belum lagi Ellen meminta bantuan misi yang datang tadi.

Hidangan tengahari telah pun sampai, tapi Ellen tak ada selera bila melihat makanan tersebut, biarpun pagi tadi Ellen sendiri yang memilih menu tersebut, Sup tomato tu rasanya sangat teruk, rasanya boleh buat Ellen nak muntah bila makan tadi...adakah ini kesan dari ubat yang telah masuk ke dalam badan Ellen saat ini...Ellen sedih..Ellen tak tau pada siapa nak luahkan..syukur ja Ellen ada blog ini...di sini lah akan ku luahkan segala isi hati ku...bukan untuk tatapan sapa2 tapi sebagai kenangan....

Terlintas di hati Ellen, apakah selepas Ellen buat rawatan ini, Ellen akan macam besa atau berbeza...ini baru rawatan kedua...ada lagi rawatan2 seterusnya...Tadi Doktor ada melawat Ellen dan memberitahu yang Ellen boleh kuar wad, jika teda masalah hanya pada Jumaat nanti...aduii, lama rasanya...apapun Ellen tak kuasa untuk membantah....terima ja la...semoga segalanya berjalan dengan lancar...

Semasa Ellen ke wash room sebentar tadi, kepala Ellen pening...lemah seluruh badan Ellen...Ellen menangis lagi sebab teda sapa yang membantu...di mana mereka??...ada cadangan dari hubby untuk mengupah orang untuk menjaga Ellen tapi Ellen tak nak sebab kami tak cukup RM untuk itu semua...ni nak buat rawatan ni pun dah teruk rasanya...kena buat segalanya...wang simpanan semua dah abiss..tapi Ellen percaya, rezeki ada di mana2..kesihatan lebih di utamakan...

Rasanya Ellen nak tido sebentar...mata ni pun dah kuyu...Ellen nak ucap thanks pada Kak Diana...kerana sudi nak baca setiap kisah Ellen di sini...

"teruskan menulis ellen kalau itu bisa buat ellen tidak kesunyian lagi..akak baca!!:"


Ini Komen Kak Diana dalam entry Ellen sebelum ini..Thanks Kak..amat menghargainya

7 comments:

Lagenda said...

kuatkan hati dan semangat ya ellen

NUR AIN AZMAN said...

Akk ellen, thanks visit my blog.
nape entry akk cm sedey je, huk3
tiap ape yg terjdi ade hikmah nyer.
kite kena kuat lalui onak duri hidup :)

Btw, DONE follow u akk :)
Have a nice day

Love.
Aen

kakchik@ella said...

ellen.. ellen kena kuat ye. Demi nemo .. demi keluarga tercinta .. ellen mesti kuat. kak ella bgi semangat kat ellen.

Rainbow said...

salam sis...... masa saya singgah sini tadi saya ingat dah tersilap blo atau ada orang yang bernama ellen..

maafkan rain...

mungkin kata-kata tidak dapat membuat sebarang perubahan, tapi jika menguat semangat sis apa salahnya...

saya tahu setiap orang dihimpit dengan masalah tersendiri. ujian dari Allah ada dalam pelbagai bentuk pelbagai rupa.

ketabahan tu sangat penting untuk kita terus hidup walaupun air mata kadang kala meneman.

airmata bukan bererti lemah, sekadar luahan perasaan meluahkan yg terbuku agar dada tidak sesak dihimpit perasaan pilu dan ngilu

FiZ said...

kak ellen....nape...nape....cite la...huhu

ape2 pun, saya hrp kak ellen cpt sembuh..moga rwtan tu bjlan dgn lancar.

.:|kamaryeah|:. said...

sis~
kamilah kawan2 sis~
insyaALLAH kami ttp dgn sis~

diana said...

terima kasih kembali..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...